2008-10-14

Tråkig kväll

Här sitter jag i höstmörkret.. Ensam.. Tråkigt! Mattias är i Sälen, Kristin är i USA, Anna är i Uppsala, Henke i Göteborg.. Behöver jag fortsätta?? Jag har så himla tråkigt! Finns ingen att prata med.
Jag jobbade 8-16 i dag.. När jag kom hem tog jag en lång promenad runt Dalasågen och byn.. Men det var fortfarande inte dax att gå och lägga sig när jag kom hem. Nu får jag sluta att självömka... Mattias kommer ju faktiskt hem på torsdag.. Även om jag jobbar varenad jäkla dag som han är hemma så finns han ju här när jag kommer hem.. :P
Och Kristin kommer hem snart.. Men men det är väldigt konstigt att inte ha henne i närheten.. Jag har inte pratat med henne på två veckor... Hur skulle jag nå henne? Jag längtar efter att få snacka av mig lite.. Hon är min bästa vän och jag kan inte ens ringa till henne.. Hur ska denna dag sluta?! hehe

Nä nu ska jag gå upp och krypa ner i bädden. GOD NATT!!!!

Är vi inte vackra i våra sämsta kreationer?

Inga kommentarer: