2011-08-02

Semestertider..

... ja då brukar  Sverige stå stilla och så även min blogg som ni ser.. Har helt enkelt inte nån lust eller ork att sitta vid datorn dessa varma härliga dagar!
Vi håller till utomhus och förra veckan var vi i Skåne hos faster Isa och hälsade på.
__________________________________________________

Mycket på gång.. Man vill hinna med allt! Träffa vänner, fixa med ved, förbereda inför förskolestart mm. Snart är jag inte föräldraledig längre och jag antar att bloggen kommer bli lidande. Men vem vet, kanske blir det inte alls så.
Känns hur som helst lite knepigt att lämna Alfred på förskolan nu om några veckor! Har ju varit hemma med honom i två år.. Antar att det skär lite i var förälders hjärta att lämna bort sitt barn. Tror det är värst för föräldrarna jag.. Jag är också helt säker på att Alfred kommer ÄLSKA förskolan!!

Nu dax att ta reda på disk och sen slappa i soffläge!
Kram på er!

Inga kommentarer: