2009-02-14

Ännu glöder solen...

Fick ett stort behov av att lyssna på Nordman just nu.. Han är ju bra! På tal om ingenting.
Solen lyser även idag. Mattias är hemma och väckte mig genom att klia mig på ryggen, det är välkommet! Får gärna hända igen. :)
I dag ska vi till Ann-Catrin och Janne på mat. Ska bli gott antar jag. Ann-Catrin lagar ju bara god mat!
Så ska Tesse komma hit nån gång under helgen. Annars har jag inga större planer..
Mattias har hittat en låda i Jula-bladet som hanpromt bestämt sig för att han vill ha. Han har övervägt att åka fram och tillbaka till Borlänge i ddag bara för att han VILL HA den... Fast jag sa att vi kan ju ringa till min pappa som faktiskt bor i Borlänge så kan han säkert åka och köpa den, eftersom jag ändå ska till Borlänge nästa helg.. Men men vi får se hur det går med låd-mysteriet! :) Jag tycker det är så kul bara...
Nu ska jag hoppa ifrån datorn.
Hopp hopp

Inga kommentarer: