2009-02-09

Äntligen SOL

I dag skriver jag med solens färg, för äntligen är den här!!!
Ska snart bege mig ut i solskenet på en förmiddags promenix. Ska bli skönt!
Mattias kom hem igår, vi skottade av gården, och så såg vi lite på tv, sen va det gonatt, och nu är han åter i Sälen.. Tråkigt! Men jag överlever!
Händer inte så mycket idag.. Ska ta och dra fram min vapendragare vid namn Gunnar (det är min dammsugare, han heter så.. Gunnar Bolido det blir så mycket roligare att städa när man har nån att snacka med.. hehe) <--eller vad säger du Anna?
Håller fortfarande på att tvättar undan efter mina fynd på kontoret.. Så I dag körs nog äntligen den sista maskinen.. Det är ju torktid medräknat också.. Så det tar tid. ´
Nej nu ska jag göra mig iordning och sätta igån med dagen.

Bye bye

Gammalt kort på två tokor

Inga kommentarer: