2010-06-30

Rapport innifrån...

Här i huset har febern kanske snart lämnat oss, jag hoppas det! Alfred hade lite feber nu när han la sig och jag har också lite feber än. Men nu har jag åkt på ögoninflamation också. TYPISKT!! Hoppas att det ger sig till jag ska jobba ihelgen, inge kul att sitta i kassan med rinnande ögon och snörvla. fy rutti!!
Hoppas på en sovande kille inatt! Igår eller imorse ska jag väl säga somnade han först vid fem snåret... Inte så trevlig för nån av oss. Men jag håller tummarna för att det vänder nu! Har lurat i honom lite mat idag. Mini portion ugnskorv med mos och mini portion med yoghurt/banan/mixade havregryn och så en pytte portion köttfärsås och spagetti.
Nu ska jag slå mig ner i soffan med Mattias en stund. Hoppas på att han där uppe i spjälsängen sover riktigt skönt och heeeela natten!! :)

Inga kommentarer: