2010-06-05

Ursäkta uppehållet!

Har inte haft ork eller tid att sitta och skriva här. Men nu tittar jag in med några rader...
Vad har hänt sen sist???

*Dopet är nu avklarat och lagt till handlingarna.. Det gick bättre än jag trott. Fikat räckte och Alfred höll god min i kyrkan även om tröttheten gjorde sig påmind. :)

*Har haft mammorna och barnen här på fika och en massa prat, mata barn, blöjbyten och smått å gott.

*Jag och Alfred packade väskan och drog till Moster Anna m.fam i Storvreta. Både bilresan dit och hem gick smärtfritt! En av dagarna där tog vi bussen in till stan, strosade i affärer och fikade i stadsparken, jättemysig park!! Alfreds första busstur gick bra, ävenom han blev lite rädd till en början.

*Kommer hem igen, med Alfred och hans dåliga mage.. Tandmage? Förkylningsmage? Ja vem vet? Blåsor i munnen och på tungan. Ska ringa BVC på måndag igen om det inte är bättre i munnen. Man vill ju att de ska kolla på det i allafall!

*idag... Cruzing med min lilla familj i solen.
Jag, Mattias och Alfred tog oss en promenad ner på byn, tittade på bilar, åt glass, matade svärmors katter, hälsade på mormor och Anders och knallade sedan hemmåt efter några timmar i centum ;)
Pappa, Kersin och co kom förbi på kvällskvisten med Forden. Fin bil! Ska lägga ut några bilder sen men inte nu.. Har icke tid.

Nä borsta gaddarna och krypa ner nu tror jag.

God natt Kram!

Inga kommentarer: