2011-09-01

Dagis dagis dagis

Alfred sover redan!! Man blir trött av att börja på dagis!
Igår hade har varit ledsen när han vaknat efter vilan och när jag kom och hämta så lät han så ymlig min lilla kille. Det är då det skär i hjärtat.. Jag tänkte, vad hemsk jag är som lämnar honom ensam med helt nya människor..
Fast jag VET att han har det jättebra och roligt där.
Idag var han inte ledsen efter vilan.. Det är klart att det måste vara en himla omställning. Så även för mig! Men men, i morgon är sista inskolningsdagen och på måndag börjar allvaret!!!
Känns helt sjukt! HELT SJUKT! Två år?!?!! Puts väck!  Och om nitton dagar fyller skroto 2ÅR!
Stora killen!!!!

1 kommentar:

FALL MARIA sa...

Ja man känner sig hemsk men som sagt dom har det ju jätteroligt när dom är där! :) Signe vägrar åka hem när jag ska hämta henne och pratar jättemycket om dagis när vi är hemma!