2011-09-25

Nu är det ute!

Nu vet nog ALLA, för nu har jag uppdaterat min facebook, så nu borde ryktet har spridits att
Alfred ska bli STOREBROR!!!
Det är så skönt att inte smussla med det nå mer!
Det ska bli så otroligt roligt och spännande med en liten bebis i familjen!
Beräknat nedsläpp är just nu 2 eller 3 mars, är inte helt 100 vilken av dagarna det va, men den 10 okt är det dax för UL och då får vi väl ett mer exakt datum.. Fast om denna bebi är lik storebror så kan vi plussa på två veckor direkt på det beräknade datumet...  :P
Mår bra. Har inte riktigt nått illa, men inte varit sugen på något alls, inget har smakat gott, men nu börjar det äntligen vända!
Har inte kännt några sparkar än, men har känt något.. Att det är hårdare på ena sidan va magen i bland tex.
Det är så spännande tycker jag!! Och jag ber till gud för att allt ska se bra ut på UL!!
Det var allt jag hade att säga idag.
Puss och kram och nyp i stjärten!

1 kommentar:

Ann sa...

Åh stort grattis, gud vad roligt!! Önskar Er lycka till, kramar från Ann & Ida