2008-12-23

Morgonstund har guld....

Sitter vid köksbordet och inväntar en tvättmaskin som ska hängas, därefter skall jag sätta på mig konsum-kostymen och åka dit och lassa massa frukt!
Nu är det dan före dopparedan och löningsdag dessutom, detta kan bli hysteri-shopping.. Men jag hoppas att man ska kunna infinna kunderna i julefrid...
Har massor att pyssla med när jag slutat.. Ska inhandla det sista till mina korgar, griljera skinkan, till optikern med en klocka, göra rent i duschen, och eventuellt klä granen. Har bjudit hit Henke i kväll, som julgrans assistent. Skulle tro att jag ringer hit Kristin också. Har inte träffat henne på ett par dar nu igen. Mu small det i luckan dax att hänga tvätt!

1 kommentar:

Pellfia sa...

Nämen du har ju oxå en blogg! Coolt! :-) Vi ses i morgon hoppas jag! Kram kram!