2009-07-28

Hinner inte med...

Dagarna består just nu av att jobba, äta, sova, vakna och jobba igen.. Blir inte mycket annat gjort varken i hemmet eller på nöjesfronten. Jag är så trött när jag äntligen kommer hem. Därav inga inlägg här på bloggen..
Men det ska bli bättre! Det är bara tre veckor kvar nu till semester!! Jag längtar så jag spricker snart.. Ärligt talat! :)

Bebis Plutt i magen mår bra! så vitt jag vet ialla fall. Den trycker och sprakar varje dag. Förra onsdagen var jag och Mattias till MVC och träffade vår tredje barnmorska.. Det va första gången Mattias var med, förutom inskrivingen.. Hon mätte magen, tog blodtryck och så fick vi höra Plutts hjärtslag... Jag tycker att BM var "snål" på hjärtljud.. Det gick så snabbt.. Mattias har ju aldrig varit med och lyssnat förut. När jag har varit där innan har man fått lyssna en stund.. Men men. Han ska ju följa med nästa gång också. Så då får han kanske höra lite mer.

Nu ska jag ta å stryka en skjorta, platta håret och göra mig redo för en dag på jobbet igen.
Bye bye!

Inga kommentarer: