2010-01-29

Tack!

Måste uppmärksamma och tacka "väghyvlingsfolket" som röjt undan snön på trottoaren längs Järnvägsgatan! Fram tills idag har man inte kunnat gå på ena sidan. Men nu kan man gå på båda sidor nästan hela gatan ut. :) Hoppas de kommer fortsätta att röja där ifall det kommer mer snö!!

Idag har vi haft en rätt soft dag! Varit på elektriska och köpt en vägglampa, storhandlat på Coop, löst korsord och krypto!!, tvättat, tagit en promenad och degat lite.
Gick upp med Alfred vid ca 05:30 i morse, då han gjort ett lass i blöjan. Så var han vaken till ca 07:00.. Han somnade i vagnen och jag i soffan. Skönt med lite mera sömn!

Och byggnationerna rullar på.. Mattias har satt upp de sista panelbitarna. Nu börjar det bli min tur, med spackel och målning..

I morgon ska jag och Kristin på Estetiskas musikal "Beat it". Ska bli så roligt att gå på teater! Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist!



1 kommentar:

Anonym sa...

Kul och gå på teater!! Tänk när man själv stod där på scen! Du gick väl också estetiska om jag inte minns fel!? Hoppas att bygget flyter på! Kram / Erika N