2010-01-12

Tisdag

Sitter och väntar på att Alfred ska vakna... Så då passar jag på att göra ett inlägg här.
Har varit och hälsat på Maria och Signe i Nordanåker idag. Jättetrevligt tycker jag! Det hoppas jag blir fler gånger!!! Maria bjöd på fika och vi satt och pratade en massa "bebis-snack". KUL!
På väg hem svängde vi in på Hemköp, och så på Konsum där det inhandlades en massa frukt. Jag har blivit apelsinholist förtillfället. De är så goda nu!
I förrgår fick Alfred smaka sin första gröt. Även om det mesta av gröten åkte ut igen.. Han undrade nog va de var frågan om egentligen.
Annars har det inte hänt så mycket annat.. Tagit några promenader och så.
Igår strejkade diskmaskinen, så då fick jag agera diskmaskin... Vi har haft en kupévärmare stående där inatt, och i morse provdiskade vi och då var det inga problem. Troligen har det kanske blivit en ispropp någonstans.. Vem vet?
nu börjar det knorra i vagnen. Bye bye
En arg liten kille, som inte ville ligga på mage nå mer...
Första provsmakningen av gröt.... De mesta åkte utanför munnen... :)


Första mötet med Signe. Alfred han log mot henne, och hon svarade med en rap! :D

Söta Signe!!

Maria och Signe

1 kommentar:

FALL MARIA sa...

Ja det va riktigt roligt å träffas :) Vi får ta en bebisdejt snart igen!!