2010-01-30

Beat it!

Så var åter en dag till ända. Alfred har sovit i ca 15 minuter än så länge. Tänkte göra ett litet inlägg här och sen gå upp och läsa en stund eller sova helt enkelt!

Det va riktigt kallt idag! -26 C bara så där helt plötsligt!! Men jag och Alfred trotsade kylan och tog oss en förmiddagspromenad. De enda människor vi mötte på vår promenad var "hundfolk" som ju får lov ut och rasta.
Annars inte en kotte.. föruton de som brummade omkring i bilar vill säga..

Teatern var en succé och den fick stående obvationer på slutet. Riktigt kul!
Och för att svara på Erikas komentar... ja jag gick på estetiska. När man sitter där i salongen får man riktiga falsh backs! :) Vilken himla kul tid det var! Gymnasitiden alltså! Jag ångrar ingenting! :)

I morgon ska jag börja spackla. Mattias skulle säkert ha börjat i kväll om han fick, men det ska JAG göra! Jag vill allt va med på ett liiitet hörn jag me!
Så tänkte jag ta en vals med ärade Herr Gunnar Bolido, någon som hört talas om honom? Det är min dammsugare..

I morse satt jag och läste i lillebror Henkes blogg, insåg då hur otroligt mycket jag längtar efter honom! Måtte det bli påsk snart!

Nä nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner med min bok.
God Afton!

Inga kommentarer: