2010-02-18

Kyrkis

Igår fick jag den snabbaste klipptid i mitt liv! Ringde i tisdags och fick en tid på onsdagen... Snabba ryck! Jag var till "Salong 57". Blev riktigt nöjd kan jag ju tillägga!
Här har ni förebilden:


och efter... Man är alltid snyggast i håret direkt efter man kommit från frissan och är nystylad.. Konstigt nog får man aldrig till det lika själv. I alla fall inte jag...


Idag kom Maria och Signe hit. Som vanligt var Alfred så trevlig och sov när de dök upp... Vi hade nämligen bestämt oss för ett besök på Kyrkis. Alltid roligare att gå dit med nån, innan man blivit "varm i kläderna". Det var riktigt roligt där! Lokalen var full av bebisar i nästan samma ålder som Signe och Alfred. I alla fall födda samma år som de. Den äldsta som var där under vår visit var Elins lilla Vera på 1år.
Kyrkis är något som kommer besökas fler gånger måste jag ju tillägga! Både Alfred och Signe vart helt slut när vi skulle gå hem och båda däckade i sina vagnar. :)


I morgon åker Mattias till Leksand för att installera sig på nya jobbet. Hel skumt alltså! Han har ju varit hemma ända sedan luciahelgen. Men men vardagen måste fortsätta ändå!


Har precis lagt en trött och mätt liten Alfred i sin säng. Så ska snart krypa ner jag med Är helt slut i dag. Trött och ont i huvet. Hoppas på att inte känna några huvudvärksymptom i morgon!

Over and out!

3 kommentarer:

FALL MARIA sa...

Frillan vart jättebra! :)

Anonym sa...

Du vart jättefin i håret!!!! / Erika Nyman

Pellfia sa...

Snyggggggt! :) Jättefint ju!