2010-02-10

Lite uppdatering

Har precis lagt ner en liten trött och mätt Alfred i vaggan. Han somnade mitt i maten, och nu återstår som vanligt att se hur länge han sover..
Inatt har han varit lite knölig, vaknat och gnytt flera gånger.. Man blir liksom kocko tillslut.
Har börjat grundmåla idag. Mattias tog med sig Alfred på promenad, och jag kom äntligen igång. Det är ju lite svårt att börja när man samtidigt ska ta hand om Alfred.. Man kan inte dra igång och måla om han sover och Mattias är ute på vift.
Det är väl vad jag gjort idag..

I helgen som va gjorde vi ju en tripp till Storvreta, storasyster Anna med familj. Så kul!
Det blev en soft helg som det brukar.. Ett besök på IKEA på lördagen. Jag, Anna och Alfred tog en runda där, medans Mattias strosade runt på Biltema/Jula/Mekonomen.
Alfred somnade på IKEA och sov hela visiten igenom.. Jag blev MYCKET förundrad över detta, eftersom han hade jättesvårt att somna på kupolen, men de e klart, det blir ju lite mera dämpat där och folk är ju mer utspridda..
Ska lägga ut några bilder på kusinerna sen. Bara jag tankat in bilderna i datorn..
Nu ska jag plocka med lite annat.
Blev några rader i alla fall..

1 kommentar:

Therese sa...

Roligt att du gillade bilden.

Ja, visst blir man kokko efter vissa nätter. Ibland kan jag inte ens minnas hur mycket jag varit vaken eller inte.

Hoppas allt är bra med er. Kram