2010-02-01

Saltö-freak!

Igår beställde jag "Saltön" på DVD. Är nu inne på sista boken i serien och skulle så hemskt gärna vilja se tv-serien. Jag missade den totalt när det gick på tv:n.. Hoppas den dyker upp snart!
Och idag har jag hittat två av de tre böcker jag saknar i serien, på Antikvariat Jaguaren. Blev så himla glad när jag fick syn på böckerna. Jag har letat hos bokhandlarna på nätet, men hittar dem bara i poket, vilket jag inte vill ha! Jag vill ju att det ska bli en enhetlig samling. Så nu skulle han som ägde antikvariatet kolla så han hade kvar de två böckerna och skicka dem till mig. Han skulle även undersöka ifall att han hade den sista boken jag söker också... Hoppas hoppas! :)

Nog om det..
Har slängt ihop en massa chokladmuffins, så man har nått att bjuda på, ifall att man skulle få besök.
Så har vi bestämt oss för att besöka Storvreta till helgen. Det ska bli såå KUL!!
Nu ska jag packa på mig kläder och dra ner på coop, för lite mjölkinköp osv...


Inga kommentarer: