2010-07-30

Fredag

Har haft en trevlig dag trots regnet...
Jag och Alfred dammsög och skurade hela huset... (Jag dammsög och Alfred tittade på, Alfred sov och jag skurade) Det var väl så det gick till.
Så trotsade vi regnet efter lunch och tog en promenad ner på byn. Till coop och kox in.
På vägen hem sprack det upp och solen gassade så i alla fall jag, som klätt mig med långbyxor, tröja och jacka höll på att smälla av! Pust! Men hem kom vi.
Tesse och Linnéa kom förbi på fika och en massa prat. Jättetrevligt! Det var verkligen för längesen! :)
Så har jag varit på affärn ocg handlat när Mattias kom hem.
Nu sover Alfred och jag ska kolla lite tv innan sängen. Imorgon jobb på coop..

Dagens Grattis går till

Ann och Roine som fått en liten tjej! Så kul! Jag gissade just på en tjej!

Inga kommentarer: