2010-11-23

Ingen magsjuka!

Ingen magsjuka har hälsat på!.. än!! Va skönt! Magsjukan går ju i byn, speciellt hos barnfamiljerna som jag förstått..
Idag har jag ändå inte varit på topp. Seg i skallen, gränsfall till huvudvärk. Men ingen magsjuka och det är jag väldigt tacksam över!
Alfred har somnat, han va riktigt trött i dag.. Vad ska man göra nu då?? Hade jag varit 100% hade jag nog tagit en cykeltur, men jag känner att de är lika bra att vänta med det.

Längtar efter Mattias.. Som tom fyller år idag!
Grattis våran älskling på födelsedagen! Ska snart gå ner och ringa till dig. :)

Snickarna har varit här idag med. De har tagit bort dörr och fönster inne, och fortsätter isolera.
Janne, jag och Alfred har varit ner på byggshoppen och valt ut färg till timmret. Tog hem en färgkarta för att försöka matcha färgen som ska vara på de övriga väggarna. Janne har strukit på färg på timmerväggen och det ser riktigt bra ut!!

Nä nu ska jag dra mig neråt och ringa till min gloff!
Over and out!

Inga kommentarer: