2010-11-17

Snickare på G??

Alfred sover.. Jag har lunchat och packat väskan till simmet i eftermiddag. Nu ska jag slappa lite så man orkar plaska i bassängen med Alfred.
Vi har varit ut på en kall förmiddagspromenad, men jag gick med sån fart att jag blev alldelens svettig! Phu! Men skönt efteråt när man pressat sig lite extra!
Alfred öppnade ytterdörren idag.. Han har varit på väg att göra det flera gånger, men de va först idag han fick upp den... Måste försöka komma ihåg att låsa efter oss nu då!!
Händer inte så mycket mer idag..
I morgon sa Mattias att snickarn skulle komma och göra klart.. Isolera uppe osv.. Men vi får la se om de stämmer. Vi lär väl upp lite itid i morgon då, så vi kan släppa in dem, så smiter vi nog till kyrkis så de får vara ifred. Om snickarn nu kommer. Hoppas!!

Nä slappa va det va? eller ja jag lär väl hänga tvätten först.... sen vila lite.

Inga kommentarer: