2010-11-29

Jul jul och ett nytt år på gång!

Snart är det dax för lunch, men tänkte slänga in några bilder från oss.. Jobbade i lördags till kl 14. Så åkte jag och Alfred ner på julskyltning när jag kommit hem. Det blåste verkligen isvindar på oss där vi traskade Järnvägsgatan fram och tillbaka.
Fyndade ett nytt ljus, (stort doftljus) hos Tesse, som hyrt en lokal under skyltningen och sålde sina produkter.. Nyfiken? Kolla här---> http://smideshopen.se.tmp3.wgr.se/
Hoppas länken fungerar! Hon säljer jättemycket fint, Superbra presenter om man har dålig fantasi!

Efter att Alfred somnat i lördags drog jag igång med lussebak. De va verkligen längesen jag bakade, riktigt kul!!!





Och igår till frukost tände vi första ljuset. Tänk av tiden går fort, snart jul, snart nytt år också.....

Förtillfället pågår ommålning i hallen, och jag blir rikgit nöjd nu! Jättesvårt att ta kort på en vägg och se färgen riktigt, men på ett ungefär i alla fall.

Nä nu ska jag ta mig lunch. Så väntas kalas på eftermiddagen för Miranda som också fyllt 1år!!



Inga kommentarer: