2010-12-11

Borlänge tur och retur :)


Idag har vi varit till Borlänge. Mattias skulle till optikern och jag och Alfred följde med.

Vi hittade...

En tomtedräkt/pyamas till Alfred
Tofflor och mockasiner till Alfred. :) Vem annars?

Har inte hänt så mycket mer idag, eller jo vi har tv igen... Jag min klant skulle byta box till en ny modell vi fått, för att se om bilden blev bättre, den var ganska hoppig och ändrade format hela tiden. Men i och med det sullade jag bort signalen från parabolen.
Nu är det fixat och jag lovar på heder och samvete att jag ALDRIG tänker röra de där kablarna nå mer!!!!!! :/

I morgon kommer lillasyster Sandra hit på fm. Vi ska baka pepparkakshus och lite pepparkakor. Ska bli intressant! Alltid ett sånt pillergöra, men det är kul också! Och nej, det är inte mitt hus på bilden..... :)
På måndag (luciadagen) har jag bjudit hit alla mammor och barn på lussefika. Ska bli såå kul! Med små lucior och tomtenissar! :) MYYYS!

Avslutar med en bild på vår älskade och saknade Bjöffs!!! Vart tog du vägen gumman?? Du fattas oss!

Inga kommentarer: