2010-12-01

26år och BINGO!

Här har ni den färska 1åringen Miranda. Vi var på hennes kalas i måndags. Mycket trevligt må jag säga! Alfred va helt slut den kvällen!!Nu har vi ett till 1årskalas iår.. Tvillingarna i Skålbyn som fyller i slutet av december. Kära nån va alla barn växer!! Börjar gå och prata! :)
Miranda hade fått denna hopphäst, som Alfred tyckte va jätterolig!! Jag är nu på jakt efter en hopphäst till honom i julklapp, men inte en sån här utan en i gummi/plast eller va de nu är för material. MEN jag hittar ingen.. I alla fall inte där jag letar..(på nätet) Men antar att de finns på leksaksaffärerna. Nån som vet va jag menar för häst? Här är en bild...
(bild från blocket-googlesökning) Precis en sån här menar jag. Ska fortsätta leta.

Igår var det min 26årsdag.. Ännu ett år närmare pensionen ;) Alfred hjälpte mig att baka kladdkaksmuffins, som vi skulle ha att bjuda på ifall de kom nån på besök. Han gillade verkligen smeten... :)

Mor och son fikar med Kristin som leker fotograf ;)


Farmor och farfar kom på fika. Fick tom paket! En jättefin salladsskål, med olja och vinägerkannor och salt/pepparkar till. Och en vit dalahäst. Tusen tack!!
Och tusen tack till er för att ni var barnvakt igår kväll så jag kunde vara med på personalbingon på konsum! Ni är guld värda!!!
Kammade hem ett storpack med Toffife och tre små prydnastomtar, fast jag hade siktet inställt på en stor porslintomte med lyckta, men den gubben gick inte! :/ Jag är inte bitter!! Ha ha .. Jag vet en som är bitter.... Andrea, som så gärna ville vinna golfklubborna, som istället nu hamnar i Skifsforsen hos Mait m fam. :)
Nu ska jag dra mig neråt och få nått gjort, Alfred vaknar säkert snart.
Byebye

1 kommentar:

Mimmi sa...

Hej Cissi!
Letar du fortfarande efter hoppdjur så hittade jag en variant här: http://www.roligaprylar.se/Hoppdjur.html

:)