2010-12-17

I mörkret..

I mörkret är det ingen som glor!
I mörkret får man vara lite mera anonym..

Igår kväll skulle jag ut och gå med stavar, men när jag kom till "Gretas" fick jag en sån lust att jogga.. Jag lämnade stavarna på trappen vid Kristin och satte iväg. Först såg jag mig om så att ingen tittade. Och iväg joggade jag, hela varvet runt saltvik. Va skönt de va! Tror inte jag har joggat på i alla fall 2-3år!!
Nu har utmaningen börjat.. Att fortsätta när chansen ges. (alltså när Mattias är hemma) Inte varje dag men då och då. :)
JAg tycker om att ta kvällspromenader i mörkret, för då får man va lite mer ifred. Kanske är jag lite knasig som tycker så. Men i Vansbro glor folk.. å de e inge kul att känna sig uttittad tycker jag, speciellt inte när man joggar för först gången på flera år :)

3 kommentarer:

Lina Moen sa...

Ta med min hund på joggingrunda :p

Hannas blogg sa...

Va duktig Du är!

Pellfia sa...

Heja Cicci, skitbra ju! O jag håller med, i Vansbro glor folk... bättre vara ute i mörkret!