2011-07-02

Boktok!

Jag kunde inte hålla mig!!
Hittade två böcker på coop som jag köpte med hem i väntan på leveransen från bokus.
Har läsabstinens och inga bra böcker hemma förutom de jag redan läst. Men nu ska jag ta och hugga in på Morgan Allings bok "Kriget är slut"

Hans medverkan i tvprogrammet "Det blir bättre" berörde mig verkligen och nu vill jag läsa om hans historia!


Förövrigt har det varit okej på jobbet, men de timmarna mellan 20-22 gick väääääldigt långsamt!
Men nu har jag landat hemma, tagit en dusch och ska nu varva ner med en av mina nya bäcker.


I morgon väntar en heldag på jobbet igen. Hinner inte se mycket av lilleman dessa två dagar, men då hinner man ju längta efter honom lite. :)

Har väl inte så mycket mer att tillägga från denna dagen.

Tjolahopp!

Inga kommentarer: