2011-10-14

Ledig helg!

Mycket som händer hos oss nu... Hinner inte riktigt skriva blogg, eller jag tar mig inte tid till det. För när vi väl landar hemma, är det dax att laga mat, fixa tvätt osv. Så den lilla tiden man får över vill  man hellre lägga på att umgås med Alfred.

I måndags var jag och Mattias till Falun på Ultraljud, och det såg bra ut med bebben. En liten bebis bor i min mage och lever bus! Den snurra så mycket så det var svårt att se, tyckte jag. Men BM såg ju vad hon behövde i alla fall. Vi är just idag i V18+5 och bf är 10 Mars. (säkerligen +2veckor, det är ialla fall vad jag kommer förbereda mig på!)

Idag ska vi åka till storasyster Anna med fam. och hälsa på över helgen! SOM jag längtar efter henne! En av mina absolut BÄSTA vänner!!
Nu ska jag packa klart, sen går jag och Alfred ut en stund och leker/kör fram ved.
Efter lunch rullar vi!
Skulle bara upp och tömma kameran och vips så blev det ett inlägg här :)
Här kommer en bild på våran kille..
tycker allt att det finns lite drag från Stig Tännström här jag! :)


1 kommentar:

FALL MARIA sa...

Hoppas ni får en mysig helg! <3