2011-12-17

Julklappar och revbenspjäll..

Har slagit in sista klappen för ikväll, och tejpen räckte precis!! Snacka om tur!

Lagat iordning revbenspjäll inför julbordet, och de blev riktigt goda måste jag säga! Imorgon blir det köttbullerullning när Alfred sover middag.. Sen är nog allt som går förberett till vår lilla bjudning. :)

Mattias och jag har varit till Borlänge idag på lite julklapps-shopping. Mycket folk, men överkomligt ändå tycker jag.. Man blir kanske van från jobbet..
Hittade lite till mig själv också..en topp och ett par skor. Tittade på alla fina bebiskläder i affärerna.. Man blir så otroligt sugen på att köpa nått eller ärligt talat... MASSOR!! Men eftersom vi inte vet könet än så avvaktar jag. För det är ju så mycket roligare med lite färg på kläderna än neutralt!!!

Nu ska jag fixa det sista innan jag tar och ryper ner i bingen! Natti natt!!

1 kommentar:

Lina sa...

Det finns ju mycket färgglada underbara kläder som passar både flickor och pojkar!

Här är en tjej som använder samma kläder till sin son som hon använde till sin dotter, jag blir jätteglad av alla färger :D

http://www.alltforforaldrar.se/ladydahmer/2011/october/byraladan-20.html