2011-12-20

Ärligt talat..

Om sanningen ska fram så läääääängtar jag tills jag blir hemma på heltid ett tag. Tycker det är så fullt upp förtillfället! Och JA de kommer troligt vara fullt upp då med med två barn, men i alla fall.
Jag har blivit så otroligt hemmakär..
Kanske bra att det blev lite jobb mellan barnen så man hinner uppskatta att vara hemma! För man tar det lixom förgivet efter ett tag.
Men nu är det ju inte långt kvar som somliga säger.. Men det känns som en evighet ibland.

Idag blir det lite mera långkörning på jobbet då jag slutar kl 18. Barnbidrag idag så jag antar julhandeln tar fart med råge!! För att inte tala om gårdagen då i borde varit mycket fler personal... Hoppas det är späckat med folk resten av veckan iaf! Både kunder och personal så klart.. :)
Nä då var det dax att klä på sig och ila iväg i mörkret.

Over and out!

Inga kommentarer: