2012-04-25

Glest

Glest mellan inläggen.. Är lite fullt upp här. Man får passa på att sno åt sig all egentid man kan få när lilleman sover... Idag har jag plockat ihop här.. Tvätt överallt... papper, reklam, leksaker och böcker.... Tar väl en dag sen är det spritt överallt igen..
Så borde man ta ett varv med dammsugarn runt i husets alla vrår.. Kanske i morgon?!??? Vi får se. I morgon har jag och Olle planerat in kyrkis och så är det föräldra fika på förskolan när vi hämtar Alfred. :)
Så ska jag kolla över hur Alfred ska vara ledig i sommar...... Som om man vet det nu?!??!?!?!?!?!?!
 Ja ja får väl hitta på nått. Jag vet ju att jag är hemma, men hur Mattias kommer jobba har vi ju ingen aning om än. Jag har inget alls emot att han honom hemma heller, men jag tror Alfred har.... ;)
Ska ringa syrran och kolla upp hur de är lediga i sommar.. Tänkte att jag kunde ta ut lite semesterdagar så att Mattias kan ta ut föräldradagar samtidigt.
JA vi får se hur de blir!
Jag tycker nyss de va julafton och nu ska man planera semestern.. :)
Vill ha lite solsken nu! Vår på riktigt, svett och solbrillor!

Hejja!

2 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas vi ses i sommar... :)

Anonym sa...

Har ni föräldradagar kvar på alfred kan ni plocka ut på varsitt barn och vara lediga samtidigt =)