2012-04-27

Go natt

Tänkte tanken att jag skulle skriva ett inlägg.. Då börjar Olle knorra här bredvid, fast han har inte riktigt vaknat än...
De var inte min dag idag och inte min natt i går heller... Olle sov som en stock, men Alfred har varit vaken och tvinnat i säkert 3 timmar!!!
Vet inte va det är... Tänder? Hostar gör han ju också, men inte hela tiden. I dag har jag och pojkarna varit på apoteket och införskaffat diverse grejs . Så i kväll har Alfred fått hostmedicin, ipren och salva på sina bett..
De som känner Alfred vet att han ligger mer än han står när han är ute och det gör att jordloppor/snöloppor eller va de nu heter attackerar honom. Han har en hel rand med bett på benet och massa på det andra och idag såg jag att han fått nya bett på båda armarna.. Grrr, vilka skitdjur!!!!

Nu ska jag prova att ta med mig min sovande Olle upp.. Jag är så trött... Hoppas på sömn i natt!

Inga kommentarer: