2012-05-22

Några rader i solskenet..

Sitter på verandan.. Njuter av sol, fåglekvitter, lugnt sovande barn och lugnt lekande barn..
Har gett Olle ersättning idag. Han älskart, och jag älskar att han blir nöjd och mätt!!
När vi började ge Alfred ersättning kände jag mig helt värdelös som inte kunde amma mitt barn. Nu känner jag inte alls så! Jag känner mig lugn! Så skönt att han bli nöjd!!!
För viktigast av allt är ju att Olle mår bra och växer som han ska!

Börjar känna av min allergi nu.. Dax att införskaffa lite tabletter! Borde kanske gjort de för längesen men sån e jag.. Ute i sista minuten..
Nej ska gå och höra om ALfred behöver kissa. Vi har börjat öva utan blöja på riktigt nu. I alla fall när han är hemma.
Imorgon kanske man får snosa på liten bebisflicka.. Myys!
Hejja!

Inga kommentarer: