2012-05-20

Rensning, lillasyster och gräsänka!

Wow! Jag har gjort något jag dragit mig för länge.. Rensat i hallen.. Alla vinterkläder ligger nu i den gigantiska tvätthögen.......
Så fick jag samtalet jag väntat på hela förmiddagen!! Kristin och John fick en liten tjej! Då gissa jag rätt igen!! Fast jag va aningen osäker.. :) STORT GRATTIS!! Nu längtar vi efter att få bekanta oss med lillasyster!
Alfred, Mattias och Olle sover en stund.
Ikväll åker Mattias tillbaka till Uppsala/Storvreta, så nu börjar livet som gräsänka igen. Blir en utmaning, men allt går bara man vänjer sig och gör sig rutiner.
Blir nog en tur till en loppis i Äppelbo på em.
Annars är jag inne i en riktigt rensa och städa period! Om man bara fick hålla på ostörd.. :)
Ett andra wow- 2 inlägg på en dag!!
Nä fixa lite med tvätten då..
Hejja!

Inga kommentarer: