2012-08-20

Slut på sommarlovet.... REDAN??!?!

Nu har jag packat Alfreds ryggsäck med galonisar och div utekläder... En påse med extrakläder/ombyten har jag också packat ihop. Imorgon är det dax för förskola igen, efter ett lååångt sommarlov. Känns lite konstigt tycker jag, men ändå lite skönt att få in lite rutiner i vardagen igen!

Denna vecka kommer gå åt till alla förberedelser inför Olles dop på lördag..... Imorgon kommer prästen hit på besök. Hujedamig  va skönt när söndagen kommer och allt är över! :)
Det bästa i helgen är ju att man får träffa så mycket släkt och familj, och förhoppningsvis ha liiite tid att umgås med allihop..

Vad har hänt i sommar då?
Ja.. Inte så mycket intressant kanske... Alfred har slutat med blöja och slutat sova middag. Det är väl nog med händelser tycker jag!! :)
Några få badutflykter, tågmuseumsbesök och många regndagar har passerat. Hälsat på vänner och tagit promenader.... osv...

Nu sitter Alfred och ritar, Mattias har precis vaknat till liv efter en slummer i soffan, och Olle har en slummer ute i vagnen. Känns som en söndag idag tycker jag..

Nä hejdå alla folk!

Inga kommentarer: