2009-05-05

Tisdag

Helu!
Sitter här i gråvädret och funderar på va man ska hitta på innan jabbet.. Två saker vet jag.. Duscha och stryka skjorta.. Har stängning idag. Sen efter jobbet ska vi på konsum äta på Selins, och firar Susanne som fyllt 40år. Det blir en långdag.
Igår hade jag första tiden hos MVC sen ultraljudet. Det togs blodtryck, blodvärde och så lite information... Sen fick jag lyssna på plutts hjärtslag för första gången. Det var så häftigt! Att man kan höra sånt! Visste inte att man fick lyssna på hjärtljud, hade jag vetat det, skulle jag velat att Mattias varit med!
Resten av dagen igår hände inte så mycket.. Tog en promenad, hittade ett par byxor vid kox in till P. Sen lagade jag väl mat och plockade lite..
Håller på att fylla i ansökning om havandeskapspenning... Vilka frågor... hur mycket lyfter du på en dag?? Hur ska man kunna veta det? Men men ska rådfråga Susanne på jobbet och höra vad hon skrev.. Kan inte fatt vad allt i denna värld ska vara så invecklat för?
Nä nu ska jag hoppa in i duschen.
Längtar till helgen!! Ska bli sååå roligt att träffa lilla Nelly, Anna och Emil också så klart! :)

Inga kommentarer: