2010-03-14

Borlänge here I come!

Sitter och sörplar en kopp kaffe i väntan på att få åka och plocka upp Kristin för en tripp till Storstan- Borlänge. Jag tyckte att vi skulle åka nio men hon tyckte det var tidigt, så vi kom överens om halv tio istället.. :)
Själv har man varit vaken sen halv sju och innan dess vid fem, då lilleman ville ha frukost!

Igår var vi bjudna hem till Kristin på "inflyttningsmiddag". Hon hade gjort en jättegod kyckling/taco gratäng. Supersmarrig! Ska lägga ut receptet här bara jag snott det av henne. :D
Så bjöd hon på marängtårta, också smarrigt! Men kvällen blev inte så lång för vår del, eftersom Alfred skulle hem och sova.... Sova... Ja till slut somnade han i alla fall.. Vet inte vad det är på gång nu.. Förkylning gissar jag på.
nu ska jag klä mig och fixa till mig så man ser lite anständig ut i alla fall.
Morsning!

Inga kommentarer: