2010-03-26

Fredagsmys?

Fredag igen... Veckorna går sannerligen med raketfart! Vad har då hänt denna vecka?? Hmm...
I tisdags var jag och Alfred på föräldragrupp, det var jättekul!! och den kvällen somnade han ca kl 20:00 tror jag.. Han vaknar fortfarande på nätterna nu, då får han en liten flaska och sen somnar han om efter en stund..
I onsdags drog Alfred jag och Kristin till Malung för ett besök på bokhandeln, och dalaridå. Så åt vi lunch på Restaurang Grönland, fisk med skagenröra. Det var jätte gott! :) Alfred höll sig vaken under hela visiten och i bilen på väg hem somnade han på två röda!
I torsdags blev det ett litet besök på kyrkis och så inte mycket mer..
Idag har Alfred badat och plaskat ner hela mig och köksgolvet. Såg att det ska starta en ny grupp med babysim i April, funderar på att anmäla Alfred. Tror han skulle gilla det!
Så har vi varit ner på coop, tagit en promenad och plockade upp Kristin på vägen hem. Vi har suttit och donat med lite pyssel inför kommande saker..
Nu har Alfred precis somnat och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Är inte van att ha kvällen för mig själv.. I onsdags när jag skulle se på Grey´s och Alfred hade somnat vid halv åtta så gick jag och vänta och vänta på att klockan skulle bli nio, och när den äntligen blivit det och jag låg där och tittade, så blev jag så trött att jag nästan somna.. Det är inte lätt inte :P
Nä ska kanske ta och pyssla lite mer i köket..

Inga kommentarer: