2010-03-19

Jöbbe

Så har åter en vecka gått.. Fredag igen.. Alfred har precis somnat efter ett bad. Han var rätt lättsövd må jag säga!


I tisdags och onsdags var det dax att ta på röda skjortan och gå till jobbet.. Det kändes jättekonstigt innan jag kom dit. Men det gick jätte bra och allt var ungefär som det var när jag gick hem i somras. Riktigt kul att jobba! Första gången de ringde på mig till kassan blev jag rätt nervös.. Hur skulle det gå med alla plu-nummer? Men..... Det gick jättebra! Måste sitta nånstans i bakhuvet.. Alfred har varit hos farmor och farfar de två dagarna jag jobbat. Han har haft det jättebra och vi tackar och bockar för hjälpen! Inte gick det nån nöd på honom inte.. :)


I morgon blir Alfred sex månader!!!! Kan inte förstå vart tiden tar vägen!!! Och Nelly fyller två år till veckan! Stora tjejen. Vi är bjudna på kalas nästa helg få se om vi åker ner eller hur det blir.

Nu är det dax för lite husliga sysslor innan grabben vaknar och vill ha gröt.

Inga kommentarer: