2010-08-09

Jobb och besök

Dagarna rusar iväg!! Jobbade i helgen, och hade samtidigt besök från Storvreta. Så kul! De kom i torsdags kväll för att vara exakt.
Denna vecka går även den i arbetets tecken. Ska jobba 9-14 måndag till fredag, och så helgen på det, och eventuellt nästa vecka också. Håller på med hyll-planogram, alltså möblerar om lite i hyllorna och tar bort sånt som utgår ur sortimentet. Rätt kul faktiskt, för det blir så snyggt och prydligt...för ett tag...

Min dag i korthet...

*07:00 vaknar, går upp, Alfred och jag äter frukost

*ca 8:30 anländer vid familjen Nielsen där Alfred ska vara med Siv.

*9:00 anländer på coop jobbar järnet!

*14:00 hämtar Alfred som skött sig exemplariskt!

*Hemma hemma hemma

*Mattias och Alfred tar en tupplur och jag lagar mat, plockar ihop.

*19:00 Friskis och Svettis

*hem duscha

*Natta världens goaste Alfred.


Känns som jag provat på "dagislivet" idag, med att packa väskan, lämna, hämta osv.
Nu ska hag borsta gaddarna och krypa ner, känns som jag kommer somna ovaggad!


Och svar på Mimmis fråga.. Ja jag vill gärna ha mitt studentplakat! Visste inte ens att det fanns kvar. :) Tack för att du tagit reda på det! :)


Nu några bilder från helgen
Kusinerna tar ett morgonbad

Gos på "fårets dag"


Grisarna hade det bra!

Mattias berättade att Alfred satt som förstenad och tittade på....


TRAKTORN!!!

Korvgrillning vid Skamsberget 5 i lördagskväll. Här får gammemormor Maj-Britt en tit!

Inga kommentarer: