2010-08-16

Steg

Alfred kan gå!! Inte helt vingelfritt, men några stapplande steg framåt!!
Helt otroligt! Han blir jätte glad när han klarar att gå lite själv. Nu är det övning som gäller för att få in balansen riktigt :) Huga!! Ska det va slut på "friden" sen??
Man blir aldelens varm innuti! Så mycket som har hänt det här första året. Det är aldelens otroligt! Han var ju nyss ett litet knytte, och nu är han en virvelvind! :) Älskade lilla ängel!


Idag är jag ledig! Riktigt skönt är det, att inte skynda iväg hit och dit. Alfred sover förtillfället ute i vagnen. Så blir det lunch och sen en tripp till Anna och Maja i Nås på em. Ska bli kul!
Så jobbar jag tisdag-fredag... Och till helgen ska jag, Alfred och Mattias (om han är ledig) göra ett besök på Clas Ohlson i Insjön. Har en lite lista som ska inhandlas. Bla. Krokar till badrummet, ramar, fotoalbum mm....
Nu är mina semester-helger på konsum avklarade! Jag tycker faktiskt det gått riktigt bra! Även om man så klart vill vara hemma på helgen och mysa med grabbarna. Men det va ju inte för evigt. Nu är jag fri på helgerna ett tag igen :)
Vill också påpeka att jag trivs riktigt bra på konsum. Det ska va kul att gå till jobbet, och man ska känna sig nöjd när man går därifrån! Det gjorde jag verkligen igår :)
Nu ska jag lägga in den vikta tvätten i byråerna.
Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han går!! Ojojoj, han föddes ju nyss..... Finns det handbroms att dra i sa du?? Kram Ann

Ragera sa...

Ja du Ann, jag har inte hittat handbromsen än tyvärr, men om du gör det får du säga vart den sitter! :) Kram!