2010-09-13

Helgen flög iväg... Igen...

Då var åter en helg över och vecka 37 har rullat igång!
Alfred ligger uppe och sover middag. Jag har precis tagit ut två formbröd ur ugnen. Det doftar ljuvligt här vill jag lova! :)
Vi har varit ute på en långpromenad idag, regnet hängde i luften, men vi klarade oss från det. Måste berott på att jag drog på regnskyddet på vagnen, då brukar det hålla uppe!

I lördags följde jag med Kristin, Sandra och Jessi på Selins. Jag knallade hem till Kristin vid halv åtta och vid niotiden anlände vi på Selins där vi åt gott och sedan drog vi tillbaka hem till Kristin. Jag tyckte det var jättetrevligt att sitta hemma där och prata, skratta och dricka lite vin. (Kristin drack alkoholfritt vin ifall ni undrar)
Sandra insisterade att vi skulle åka ner till Selins igen.. Så vi gjorde det. Men jag skulle nog struntat idet. HAde varit kul för ca 8år sedan, då man va i samma ålder som alla var där. Trevlig kväll var det i alla fall!

I går, söndag gick jag och Alfred på simhallen. Gissa om han tyckte det var kul? OM HAN GJORDE! :) Första besöket där.


till alla som inte vet, detta är mina småsyskon, Sandra och Mathias, de är inte så små längre 13 och 15 år och nu har båda växt om mig också.


visst ja, bakade bullar till Alfreds kalas..

Jag och Sandra

Soffgänget från i lördags :)

Inga kommentarer: