2010-09-02

Våran dag

Vår dag såg ut så här...
Promenad till kyrkis, med på tok för mycket kläder... Trodde det var kallare än det va, men i solen höll jag på att smälta bort!!
Tycker det är allmänt svårt att klä både mig själv och Alfred nu.. Det är lixom varmt/kallt/varmt/kallt/regn/varmt osv... Bättre lite för mycket då, och ta av sig efterhand kanske?!?
Hur som helst, va det jätte trevlig på kyrkis, Alfred kröp omkring och grejade, reste sig och gick längs väggarna, stolarna och allt som kom i hans väg. På väg hem för lunch somnade Alfred sittandes i vagnen.. Bara att fälla ryggstödet och sova över lunchen :) Lilla gubben! Det tar på krafterna att vara på kyrkis minsann! :D
Efter en stund hemma kom Kristin Karlsson och Miranda hit. Så dök Jonna och Ida upp också. Vi fikade och snackade en massa gojja :)
Så tog jag och Alfred sällskap med Kristin och Miranda när de skulle hem. Så då fick jag mig en promenad och Alfred fick sig en liten tupplur. HAn behövde två slummrar idag, eftersom han somnade så tidigt innan.
Har inte hänt så mycket mer...
Mattias kom hem tidigt. Så skönt att ha honom hemma!!! Alfred sken upp som en sol när Pappa kom innanför dörren. :)
Nu har lilleman somnat och jag ska slå mig ner i soffan med min Mattias
Vi syns i morrn?!??

Inga kommentarer: