2012-01-18

Nu är jag tillbaka!!

Efter en månads tystnad ¨så är nu bloggtorkan över.. Har varit lap-top-lös och då har det icke blivit av att blogga...
Mycket har hänt och händer! Magen växer så det knakar.. Måste bli lite bättre på att fota den!!
Tomten har kommit och gått.. Det nya året har startat med råge! Jag har blivit beviljad Graviditetspeng som det numera heter och kommer bara jobba denna vecka och nästa för att sedan gå hem.. Känns otroligt konstingt. Men något av det bästa är att när jag nu går hem så VET jag att jag har MITT jobb att komma tillbaka till. Det är en skön och stressfri känsla!!

Bjuder på några bilder från de senaste veckorna... 

 Alfred kramar tomten på julafton..

Leker med en av alla julklappar.. De små bilarna från "Cars" som han fick av gudmor Kristin 

 Här bjöd vi till bords. Alla åt och blev mätta! Tack för att ni kom, det var riktigt trevligt!

 Några fler mätta gäster :)

 Picasso är i farten igen.

 En bild på magen i V 30+4. Idag är vi inne på V 32+3.... Det går fort!!
 Harry är lite tokig tycker Alfred och mamman..

En bild på min mysiga morgon kille igår. Vi ser på "pingu" och inväntar "Brandbilskul".
Kattan Bimbo är så klart med på ett hörn! 

Inga kommentarer: