2013-05-26

1Mil cykel och renbäddad säng

Precis satt mig i soffan efter en dag med fullt ös! Förmiddagen ägnade jag åt att försöka byta sängkläder. Vädra täcken och kuddar samtidigt som jag hade en snurrande Olle runt fötterna och en liten Malte som somnade-vaknade-somnade om-vaknade somnade om osv. Men det blev gjort iaf.
Så här det varit utelek och plock i vanlig ordning.
Tog en cykeltur med Olle över skamsberget och runt lindheda i skamhed och så hem igen över skamsberget. Snacka om att jag va skakig i benen när jag klev av cykeln! Men en mil blev det. Är så kul med alla dessa appar så man ser hur långt man gått och hur fort osv.
Nu är jag lagom slut och mör i kroppen. Satt uppe på tok för länge igår och det känns verkligen nu. Tröttheten kommer efter!
Killarna sover alla 3 faktiskt, funderar på att ta med mig Malte upp och krypa ner, nyduschad i  en renbäddad säng. Gu så skönt!
I morgon blir det handling, som vanligt börjar det snart eka i kylen iaf på sånt som man lär ha hemma
De va allt för idag. Tänkte jag skulle skriva en förlossningsberättelse sen men det får bli när jag sitter vid datorn och inte telefonen.
Sov sött alla folk där ute!

Inga kommentarer: