2013-05-29

Vilodag, iaf från motionen!

Nu är jag uppe på övertid igen..
Tog en vilodag i den påbörjade träningen i dag. Har haft Kristin och Melanie här på besök på förmiddagen. Alltid lika kul att få stri med henne!
Och eftermiddagen har vi tillbringat ute, allt för att hålla stackars trötta Olle vaken lite längre. Han har knappt sovit middag i mer än en timme i dag så han var skapligt trött framåt kvällen! I kväll provade jag också att lägga Malte i sin säng direkt han somnade i stället för att lägga honom i vagnen nere och sedan bära upp honom, och han vaknade till en gång då han tappat nappen men somnade om igen! Har precis krupit ner och han sover än!! Om han nu sover som han vanligtvis gör kommer han att vakna och äta vid 4 snåret. Men vi får väl se.
I morgon är det slut på min vila och jag kör igång igen med motionen. Ska även testa min nya app som jag installerat i kväll. Mammamage heter den. Vi får se hur de går! ;)
Tillbringat kvällen i soffan där jag "opererat" på min onda tånagel. Hoppas på mindre ont nu! Även sett säsongens sista avsnitt av Greys.
Men nu får det räcka för idag
God natt
Bild tagen av Alfred på väg hem från dagis.

Inga kommentarer: