2009-11-08

Helg

Snart är ännu en helg förbi... Fort går det!
I fredags var vi till BVC igen. Vi traskade iväg i slasksnöväder för att hinna dit till kl 10:00... När vi kom hem igen, fick jag se att vi inte skulle varit där förens kl 11:20... Men Lisbeth sa ingenting om de.. :P Tur vi fick komma in i alla fall!
Tog en promenad med Tesse och Linnéa i blötvädert.. Snacka om att jag var dyngsur när vi kom hem.. Hundskit och snöslafs överallt! Jag blir så arg på folk som inte tar upp efter sina hundar!!! Grr!!
På lördagen tog vi oss en promenad, även då med Tesse och Linnéa, men i betydligt bättre promenadväder! Mattias var i garaget och skruvade på EWA. Enda felet på besiktningen var att handbromswiren hade rostat fast. Annars var hon i toppskick! :D De ni!!
Alfred hade ont i magen igår, han hade inte bajsat sen tidig morgon, och han var så arg och skrek... Jag fick inte lägga ner honom, utan skulle bära omkring honom.. Helst inte sätta mig. Äta ville han inte heller.. Då vart han jätte arg. Stackar liten!
Lyckades få honom att slappna av och äta lite tillslut. Så kom det ett efterlängtat lass framåt kvällen.. Följt av ett till... Och i morse kom det ett till.. Sen åt han "frukost" och efter det kom ett till lass.. Skönt de! Hoppas att det fortsätter!

Morfar kom på besök igår, fick en present av honom och Kerstin. Tack så mycket!!
Soffmys med pappa

Nu väger jag...

4945 gram och är 60 cm lång!
Jag jobbar på 5 kilo!!! :P

Inga kommentarer: