2009-11-29

Kalas

Här har vi haft bjudning. Drop in fika på löpande band. (i söndags alltså)
Riktigt trevligt och mysigt tycker jag!! Helt utan stress! :)

Tesse, Linnéa och Andreas dök upp först, följt av Janne. Så kom Kristin, min mormor och morfar och sist kom familjen Lindkvist.
Det åts, dracks kaffe och pratades. Trevlans! :)
Å jag öppnade paket! :P
Jag hade fått en videokamera av Mattias så vi provfilmade lite under dagen.. Borde läsa på lite mer om den där kameran, det finns ju så många finesser som man inte vet nått om..
Så har jag fått en matberedare, kruskavel :D, bakbunkar, glassskålar, ljuslyktor, en prenumeration på en krysstidning, en stor tomte och en korg med pepparkaks-grejor som var till både mig och Mattias.
TUSEN TACK FÖR PRESENTERNA!!
Nu är det dax att rensa i skåpen så man kan fylla på med nya saker.. Mattias blir galen på mina bunkar och byttor... :)
Ska ta itu med mitt "bak-skåp" snart... En dag när det regnar tex..
Men idag skiner solen och det är ett par minusgrader! Trot eller ej!! :)
Alfred sover just nu, så när han vaknar vill han nog ha mat. Så tänkte jag vi skulle ta oss en promenad efter det! Så härligt med SOL!

Här kommer lite bilder från kalaset i söndags.

Smörgåstårta no:1

Smörgåstårta no:2

Tesse fotade hejvilt! :P

Goa Andreas

Söta Linnéa
Linnéas coola mössa

Kristin dök upp med en smörgåstårta!

Min mormor och morfar kom på kalas! :)

Lillkillen gör entré efter en stunds slummer på soffan.

Tomten kom på besök

Gammelmormor Maj-Britt ville syta lite!


Gammelmorfar Ingemar håller Alfred för första gången, KUL!!

Farfar Janne och Alfred

Bustjejerna Mathilda och Ida mumsar smörgåstårta!

Fredrik och Jonna

Inga kommentarer: