2009-11-21

Visk visk...


I skrivand stund ligger lilla Alfred och sussar i sin vagga... Än.. Man vet aldrig hur länge.

Ska sammanfatta veckan lite kort..

Susanne Nilsson kom hit i tisdags, för hon ville se Alfred. Han fick en jättefin sparkdräckt av henne. Tack så mycket!! Kul att träffa henne! Vi höll ihop i vått och torrt för många herrans år sen. :)

På onsdagen åkte jag , Alfred och Kristin till Äppelbo Gemenskap och fyndade lite. Det blev för min del tre bodys till Alfred och ett par pyjamaser. Jätte fina!!

Torsdag.. Jag släppte allt och tog en promenad med A. Fick lov att komma ut!! Mattias kom hem..

Fredag.. BVC. Sen en tripp till Malung, Dalaridå och bokhandeln. Besökte Ann-Catrin och Janne på väg hem. Så blev det inte mycket mer den dan..

Idag har vi varit till konsum på storhandling, hälsat på A-C & Janne, tagit promenad medans Mattias dammsög och torkade golven. = LYX!!

Så har vi tittat lite på robinson och Tienne Jonback. Han dock inte se hela eftersom jag gick upp å la en trött liten kis.

I morgon blir de lite kalas för Mattias som fyller år på måndag, men då är han ju i Sälen så det får bli i morgon. Ska ta å skala mig en apelsin och sen blire nog sängen..

Byebye

Nu väger jag... 5140 gram och är 60,5 cm!!

Inga kommentarer: