2009-11-04

Snö

Det snöar ute.. lite i alla fall.. Man tycker det är konstigt, men ändå är det 4:e november idag.
Sitter och sörplar en kopp kaffe och inväntar Alfred som nog snart vaknar..
Vi har varit ute på promenad med Tesse och Linnéa. Tänk va fort det går att promenera när man har nån att stri med!
Få se om det blir ett besök vid Ann-Catrin och Janne sen.. Pratade med henne i morse.. Hon hade för sig att hon bjudit dit mig på mat idag, men det vet jag inte nått om.. Hon måste ha drömt :)
Hoppas på att bilen ska starta, för om vi ska ner så tar vi bilen då. Jag tycker de är så tråkigt när batteriet har krånglat och laddat ur! För jag vet inte hur man laddar det ifall de skulle behövas. Inge kul om man skulle bli stående nånstans. Fast jag tror att de va ok nu, måste fråga Mattias så jag törs ta bilen till Mora på tisdag!!
Nä nu ska jag plocka lite i köket, det ser ut som ett skrotlager där.. Han har inte vaknat än. Men börjar jag stöka i köket så lovar jag att han vaknar direkt!! ;)

Inga kommentarer: