2010-10-30

Annie Persson genen... :)

Hur många reflexvästar behöver en människa???
Gick igenom en "tunna" med massa vantar mössor och........ 5 reflexväxtar....
Hur kan det komma sig?
Måste ju bero på att jag har "Annie Persson genen".
Alltså INTE SLÄNGA NÅGOT!! SPARA PÅ ALLT! :)

Det var lika när jag skulle rensa undan glasburkar som jag sparat i källaren.
På väg upp och ut i bilen med dessa for tanken genom huvet...
"Ska jag verkligen slänga dessa? De kan ju vara bra att ha..." Bra att ha??? När?? De hade stått orörda i X antal år och jag tror inte att någonsin skulle komma att använda dem.
De åkte iväg till återvninningen, och vipps så fick jag massa plats i hyllan där de stått..

För er som inte vet...

Annie Persson var min farmor och hon hade ALLT! Tror jag.. För hon sparade på ALLT! Jag saknar henne väldigt mycket! Och får vara glad över att jag har "hennes gen" (samlande) så jag hela tiden kan påminnas om henne.

Inga kommentarer: