2010-10-12

Tar kväller nu! Soffan nästa!

Har jobbat 9-16, Alfred har varit hos farfar och farmor.
Förtillfället har musten gått ur. Ska nog inte göra nått mer idag! :) Alfred somnade vid sjutiden, jättetrött. Lilla snutten. I morgon är jag ledig så väntas jobb på torsdag igen. Tror nog jag blir klar med det som ska vara klart på de där planogrammet som jag håller på med på jobbet.
Det är väl frysdiskarna och tobaken kvar sen, men det skulle vi avvakta med. Så skönt att man kan se änden på det hela! När man ögnat igenom näst intill varenda vara i butiken ;) Men det är faktiskt riktigt roligt att gå och jobba också! Jag trivs på coop och tycker det är ett riktigt härligt gäng att jobba med!
Nu ska jag slänga mig i soffan och sörpla i mig en saftig grapefrukt. MUMS!

GOD AFTON!

1 kommentar:

Therese sa...

Det var markus uhr som gifte sig.

Tänk att din grabb redan fyllt ett år. Galet va fort tiden går! Det står inte på förrän vi också ska ha ettårskalas.