2010-10-18

Ruskväder

Har tagit mig en kopp kaffe, efter att ha lagt Alfred för en middagslur. Här ska nu tvättas, plockas disk och annat nödvändigt!
Vi har varit ute på en promenad. Var in på konsum och fick en ny cremé fraiche, då den jag köpte igår tydligen var trasig och utsmetad i hela kassen när jag kom hem. Trevligt trevligt...

Jobbade igår. Mattias har varit LEDIG!! Så otroligt skönt det har varit! Han kom hem i fredags och nu i morse for han upp till Sälen igen. Vi behövde verkligen en helg tillsammans vår lilla familj!
Hade en riktig myslördag och igår hade Alfred Pappa helt för sig själv. :)

Ikväll är jag bjuden på två partys, ett inredningparty, och ett kryddparty, men jag skippar båda. Ska vara hemma och se på film med Kristin istället. Är ändå inte ute efter varken kryddor eller inredning förtillfället. :P
Nä dax att återgå till sysslorna!

Inga kommentarer: